Als junior adviseur ga je aan de slag met het samenstelling van jaarrekeningen en het verzorgen van fiscale aangiften voor onze cliënten. Daarbij let je op kansen en risico’s in een brede context: bedrijfseconomisch, fiscaal en/of juridisch.
Je werkt nauw samen met je collega’s: wij opereren als team en staan voor elkaar klaar. Wij zorgen voor een goede en persoonlijke begeleiding met als doel je vaktechnische kennis en ervaring nóg verder uit te breiden. Als je het leuk vindt, kun je onze cliënten ook ondersteunen bij of adviseren over het voeren van de financiële administratie.
Als accountant binnen onze vestiging Doetinchem werk je in teamverband en bouw je mee aan de ontwikkeling van onze praktijk in de regio. Omdat we zo dicht gevestigd zijn bij de grens is ons team gespecialiseerd in de discipline international business. Je gaat aan de slag voor onze buitenlandse klanten die in Nederland een vaste inrichting of dochteronderneming hebben, maar ook voor Nederlandse klanten die actief zijn in het buitenland. Zoals een Amerikaanse hamburgerketen met vestigingen in Nederland, een groeiend Duits softwarebedrijf en een Nederlands transportbedrijf met dochterondernemingen in diverse landen. Vanwege Brexit zijn er bovendien veel Britse klanten die hun business naar Europa brengen. Verder hebben we opdrachtgevers uit bijvoorbeeld Zuid-Afrika, Duitsland en de rest van Europa.
Je bent verantwoordelijk voor het administratieve proces bij de klant en zorgt ervoor dat dit proces optimaal verloopt. Daarnaast stel je, samen met jouw team, jaarrekeningen samen en neem je deze met het management door. Soms ben je meer dan de financieel specialist, want jij bent een vertrouwenspersoon en maakt ondernemers wegwijs in ons land. De omzet van ons internationale team groeit jaarlijks fors, ontwikkelkansen zat dus! Ook werk je op een jonge vestiging die nog volop in ontwikkeling is waar jij meebouwt aan een nieuwe cultuur en de groei van de vestiging.
Het internationale team bestaat uit 17 collega’s (samenstel: 4, audit: 7, Fiscaal: 3-4 en HR/payrol: 3-4). Jij gaat dat Accountancy-team, deels op afstand, aansturen. Je werkt soms ook voor opdrachtgevers waar je niet, of niet frequent, over de vloer komt. Beide vormen van regelmatig op afstand werken vergen inlevingsvermogen en een ander soort aandacht. Voor andere collega’s binnen Visser & Visser ben je een betrouwbaar aanspreekpunt voor vragen op het gebied van internationaal ondernemerschap.
Samengevat is deze functie een uitdaging én interessant i.v.m. de inhoudelijke complexiteit en de sterke trusted advisor-rol. Je staat naast die ondernemer, bent iemand die meedenkt, een sparringpartner.
Op onze vestiging in Amsterdam werken circa 50 collega’s. Op de samenstelpraktijk werken er 2 senior en 6 medior/ junior collega’s. Vanwege de groei van met name complexe werkzaamheden is er behoefte aan een assistent. Ons cliëntenpakket is heel divers. Het grootste deel van onze cliënten zijn profit organisaties, zowel nationaal als internationaal.
We zijn voor het tweede jaar op rij door het bedrijf Great Place To Work (GPTW) Nederland gecertificeerd. GPTW onderzoekt de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen organisaties. Op basis van de resultaten van het medewerkersonderzoek wordt gekeken of er voldaan is aan de criteria voor goed werkgeverschap. Alleen organisaties die de vereiste score behalen mogen de titel ‘Great Place To Work Certified’ dragen. In het onderzoek springt de familiecultuur, kameraadschap, jezelf kunnen zijn en eerlijke behandeling van PKF Wallast eruit. We zijn zeer trots op dit resultaat maar zien ook nog volop mogelijkheden om continu te verbeteren en samen verder te bouwen aan PKF Wallast.
0564-587445
nienke_debruin@pkfwallast.nl
Bezoek linkedIn pagina
Financiële administratie door onze accountants
Ondersteuning financiële administratie in eigen beheer
“Wat PKF kenmerkt is de wendbaarheid en het commitment om goed werk te leveren.”
Thema: Accountancy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla sit amet velit sed ex feugiat iaculis iaculis ac erat.
Duis tristique ante a gravida ultricies. Sed molestie blandit dolor eu pulvinar. Aliquam eu libero in lectus placerat placerat. Vivamus interdum efficitur volutpat. Ut sit amet tempus eros. Nunc bibendum mi pharetra, malesuada nisi ut, feugiat urna. Aenean eleifend odio lectus, nec cursus dui consequat ut. Sed elementum consectetur fermentum. Cras id metus a sem fringilla placerat. Duis tristique ante a gravida ultricies. Sed molestie blandit dolor eu pulvinar. Aliquam eu libero in lectus placerat placerat.
Financiële administratie uitbesteden aan PKF Wallast?
Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in met één van de specialisten van PKF Wallast. Dat kan door contact op te nemen via onderstaand telefoonnummer of e-mailadres. Ook kunt u geheel vrijblijvend een kennismakingsgesprek aanvragen via dit formulier.
Mercuriusplein 1
2132 HA Hoofddorp
Postadres
Postbus 74681
1070 BR Amsterdam
Schaardijk 372
2909 LA Capelle aan den IJssel
Postadres
Postbus 84030
3009 CA Rotterdam
Europaplein 10F
2408 GX Alphen aan den Rijn
Postadres
Postbus 533
3440 AM Woerden
© 2023 PKF Wallast
© PKF Wallast is a member of PKF International – a global network of independent firms.
PKF International Limited is a family of legally independent firms and does not accept any responsibility or liability for the actions or inactions of any individual member or correspondent firm or firms.
"PKF" and the PKF logo are registered trademarks used by PKF International and member firms of the PKF International Network. They may not be used by anyone other than a duly licenced member firm of the Network.