Manager Vaktechniek & Organisatie


Als Manager Vaktechniek & Organisatie lever je een initiërende bijdrage aan de kwaliteitsverbetering van onze audits en de voorgenomen innovatie bij onze audit praktijk.

 

Je houdt nauwlettend de ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving bij en je weet ook je weg te vinden in bijvoorbeeld de NV COS en  de Richtlijnen voor de Jaarverslaggeving. . Je hebt “feeling” met de automatisering van auditprojecten, waaronder tools als DataSnipper (Test of Detail Automation) en YouProvide (secured document transfer) en integratie van data-analytics in de audit methodologie.

 

Belangrijk is dat je ingewikkelde materie op een eenvoudige wijze naar de praktijk vertaalt , met praktische oplossingen komt en goed in staat bent om informatie  over te brengen aan gemotiveerde audit collega’s.

 

Het is geen gewone positie binnen een afdeling vaktechniek, je werkt niet alleen aan vaktechnische vraagstukken, je gaat een belangrijke bijdrage leveren aan de strategie van onze auditpraktijk, deelnemen aan innovatieprojecten zoals bijvoorbeeld integratie van data-analytics in de methodologie en je initieert de organisatorische inbedding van oplossingen.Je werkt hiervoor samen in een team van professionals, ervaren vaktechnische collega’s, wetenschappers en change management specialist.

 

Met andere woorden een unieke positie waarin je een belangrijke bijdrage levert aan de verdere ontwikkeling van onze audit praktijk.

Team

 

Als Manager Vaktechniek & Organisatie werk je grotendeels zelfstandig en zorg je voor goede afstemming met de kwaliteitsverantwoordelijke audit partner en de compliance officer, Je initieert of neemt deel aan projecten met andere professionals. In deze rol kan je – in goed overleg – je eigen tijd indelen.

Onze auditpraktijk met meer dan 80 audit collega’s is verspreid over onze vestigingen in Amsterdam, Delft, Rotterdam en Woerden.

 

 

 

Wij zijn een Great Place To Work - Certified 2020/2021!

Wij zijn trots door onze collega’s en door ons werkgeversbeleid erkent te zijn als Great Place to Work! Voor meer informatie klik hier.

 

Solliciteer direct:

UPLOAD HIER JE CV
UPLOAD HIER JE MOTIVATIE

Podcast: #1 Werken bij PKF Wallast - Onze recruiters

PKF Wallast is een accountant- en adviesorganisatie met kantoren in Amsterdam, Delft, Rotterdam en Woerden. In deze podcast leer je ons een beetje kennen. Twee collega's stellen elkaar [...]

Maak kennis met onze nieuwe collega Hugo Lamens

Sinds januari 2022 heb ik het roer weer om gegooid van Brabant naar Rotterdam. Mijn roots liggen in de accountancy in het Rotterdamse en ik kreeg bij PKF [...]

Sarah Belkadi haar eerste werkweek

Maak kennis met onze nieuwe audit collega: Sarah Belkadi! Vandaag hebben wij Sarah gevraagd om haar verhaal te vertellen. Wie is Sarah? Hoe is ze bij PKF Wallast [...]